توضیحات

کفی سه بعدی سمند سورن کیفت عالی و درجه 1

ویژگی های کفپوش سه بعدی خودرو

در ابتدا انواع مختلف جنس ساخت کفپوش های سه بعدی را معرفی مـی کنیم کـه به شرح زیر هستند.

کفش پوش سه بعدی با جنس موکت
کفش پوش سه بعدی با جنس چرم
کفش پوش سه بعدی با پلی اورتان

ویژگی های معمول و رایج کفپوش سه بعدی خودرو عبارتند از:

دارای ظرافت و زیبایی بالا
جذب خاک و گرد و غبار
سادگی درون شستشوی کفپوش حتی درون مراجعه بـه کارواش
ضد لغزش و قرار گیری راحت پا
استحکام بالا درون برابر شکستگی و پارگی

کفی سه بعدی سمند سورن کیفت عالی و درجه 1
 

کفپوش سه بعدی خودرو چند وقتی هست که کـه در تلویزیون و دیگر رسانـه ها بـه صورت گسترده تبلیغ مـی شود. رده بندی کفی سورن اما این نوع از کفپوش ها چه ویژگی هایی دارند و چه چیزی این کفپوش های خودرو را نسبت بـه کفپوش های معمولی متمایز کرده است؟ درون این نوشته قصد داریم که تا به معرفی کفپوش سه بعدی خودرو سانا و بابل بپردازیم و این دو برند کفپوش را با یکدیگر مقایسه کنیم و در نـهایت قیمت هر کدام از این کفپوش ها به منظور انواع مدل های خودرو را اعلام کنیم.
شرکت ایرانی ثنا تجهیز غرب درون حدود 10 سال درون زمـینـه تولید و فروش لوازم جانبی خودرو بـه ویژه خودرو های ایرانی تجربه دارد و کفپوش سه بعدی سانا محصولی از این شرکت مـی باشد کـه مـی گوید با توجه بـه درخواست هایی کـه مشتریـان اش داشته اند، رده بندی کفی سورن اقدام بـه تولید چنین محصولی کرده است. رده بندی کفی سورن سانا مـی گوید کـه ویژگی مـهم این کفپوش ها این هست که به منظور هر نوع خودرو بـه صورت فابریکی موجود هست و مشکلی از بابت قالب و جای گیری از درون کف خودرو نخواهید داشت. این کفپوش ها درون بازار با نام سانا 3D موجود است.

شاید نام این نوع کفپوش کمـی گمراه کننده باشد چون تقریبا از روی نام کفپوش سه بعدی نمـی توان درک درستی از نوع این کفپوش دریـافت کرد. ویژگی های معمول این نوع کفپوش ها کیفیت ساخت بالای آن ها و وجود یک سری قابلیت ها به منظور قرار گیری راحت تر پا به منظور کلاچ گیری است.

شرکت سانا اعلام مـی دارد کـه حتی به منظور آن مدل خودرو هایی کـه وارداتی هستند و حتی تعداد واردات از این نوع خودرو ها کمتر از 1000 دستگاه هست و لوازم جانبی کاملی درون داخل ایران ندارند نیز امکان ساخت کفپوش سه بعدی را دارد کـه با دریـافت سفارش اختصاصی اقدام خواهد کرد.

: رده بندی کفی سورن




[کفی سه بعدی سمند سورن کیفت عالی و درجه 1 - فروشگاه ... رده بندی کفی سورن]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sat, 07 Jul 2018 19:37:00 +0000